Nyheder

Søg på hjemmesiden

En artikel omkring hvrodan man kan træne tempo, med henblik på at løbe hurtigere på både korte og længere distancer. Skrevet af Lars Merrald, udfra egne erfaringer suppleret med informationer hentet fra diverse løbehjemmesider på internet, løbeblade, og samtaler med andre løbere.


Dansk idrætsforbund m.fl.

har ladet udarbejde en vejledning til at behandle/genoptræne efter achillesseneskader.

- måske lidt uoverskueligt, hvis det er første gang du ser et genoptræningsprogram.

Det er dog meget pædagogisk opbygget med links til forklaringer konstant - måske kan det være til gavn for nogle?
det nemmeste er nok at gå ind under "behandling" og søge i diagrammet.


Der findes mange hjemmesider hvor du kan føre dagbog - Denne er simpel - kræver ikke GPS ur - og du kan følge dine kammeraters aktiviteter hvis du har lyst!
Har du ikke været akitv det sidste år sletter jeg dig fra gruppen - din personlige dagbog sker der selvf. ikke noget med

www.motionsdagbog.dk

har jeg haft megen glæde af €¦
Jeg har ført "dagbog", oprettet ruter, styr på mine tider og distancer, hvor slidte er mine sko€¦

Det er jo ikke fordi jeg bliver verdensmester af at føre dagbog, men jeg synes det er sjovt at se tilbage på mine løb, - hvor meget løb jeg egentlig i efteråret osv. Så også for alle jer nye: start nu det er sjovt at se tilbage på starten siden hen og følge med i hvor meget bedre I er blevet€¦

Fandt denne lille artikel i dagens avis.  Døm selv. (politikken 13.1.2008)

Nyhedsbrev

Ønsker du at være medlem af Hvalsø Løbeklub (Medlemskab er gratis) eller bare holde dig opdateret med hvad der sker i klubben, så tilmeld dig vort nyhedsbrev.

Slå venligst javascript til for at udfylde denne formular