Cannonball

Søg på hjemmesiden

Hvalsø Løbeklub afholder Hvalsø Cannonball

Kommende løb:
Fredag d. 11.11.22 - start kl. 11.11 (Basisløb - max. 30 deltagere - kun 7-14 eller 21,1 km)
Søndag d. 11.12.22 - start kl. 8.00 (Basisløb - max. 30 deltagere)
Torsdag d. 29.12.22 - start kl. 8.00 (Basisløb - max. 30 deltagere)

Lørdag d. 15.04.23 - start kl. 9.00 (alm. løb med depot)
Lørdag d. 02.09.23 - start kl. 9.00 (alm. løb med depot)

Løbsbriefing samt startbillede 10 minutter før starten.

Du kan også følge løbet på facebook: - Hvalsø Cannonball "De 4 årstider"

Pris: 
Basisløb 50 kr. for alle distancer.
Øvrige løb 60 kr. Børn under 16 år 50 kr.
Betales på mobilepay box 3696XY

Tilmelding
Benyt formularen under tilmelding - formular skal anvendes.
Tilmelding er først gældende når betaling er modtaget.
Vi har åbent for eftertilmelding på dagen - det koster 25 kr. ekstra (ialt 100 kr.)

Start/Mål
Start og mål er ved Skovvejens P-plads, Skovvej 23, 4330 Hvalsø eller P-plads, Heide Overdrev, Avnstrupvej 22, 4330 Hvalsø
Start/mål ses under den enkelte begivenhed på enten motionsløb.dk eller Facebook.

Kontaktperson
Ansvarlig for løbet er Morten Brogaard Jakobsen, tlf. 25829705, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Depot
Depotet findes ved start- og målområdet, hvilket passeres på hver omgang.

Der vil være vand, saft, kaffe/the, sodavand, frugt, slik og chokolade i depotet. Ved basisløb dog kun vand, saft og kaffe/the.

Medbring gerne egen kop for at spare på plastikken.

Medalje og diplom
Alle, der gennemfører den tilmeldte strækning, får en medalje. Efter løbet lægges diplom op på hjemmesiden, som man kan udskrive.
Find det her Resultater & diplomerLøberen skal selv huske på at tage sin medalje, som findes ved resultatlisten i depotet.

HLK Medalje 02

Tidstagning
Løberen står selv for tidstagning. Der er samlet start, og uret stoppes først, når målstregen passeres. Autopausefunktionen skal være deaktiveret. Løberen skriver selv sin sluttid på resultatlisten. Vi sætter et stævneur op - så du behøver ikke selv have et ur. Kommer du for sent til løbsstarten noteres din bruttotid (altså fra startskuddet lyder).

Tidsgrænse
Max. 6 timer på alle distancer

Ansvar
Der løbes på eget ansvar.
Skiftetøj og andre genstande kan, på eget ansvar, opbevares ved depotet. Depotet vil være bemandet.

Arrangørerne forbeholder sig ret til at vise deltagers navn, klub/firma og fødselsår på deltager- og resultatlister.

Toilet og bad
Der er ikke adgang til toiletter ved start/mål (kun ved start ved Heide Overdrev). Der er altid toilet mindst 1 sted på ruten (Gammeldags das) - og ellers kan skoven eventuelt anvendes. Der er ingen adgang til bad.

Parkering
Se start/mål - der vil være parkering ved start/mål.

Ved start på Skovvvej 23, 4330 Hvalsø vil der være primær parkering ca 400 meter fra start/mål på Skovvej ved 'vinter-campingen', Skovvej 21, 4330 Hvalsø.

Følg venligst anvisningerne fra parkeringsguiderne.

Generelt
Færdselsloven skal overholdes. Affald hører ikke til i naturen, kast derfor skrald og papir i en affaldspose. Overtrædelse af disse kan medføre diskvalifikation.

Brug af mediemateriale 
Fotos, filmoptagelser, interviews og lignende mediemateriale, hvori deltagere optræder i forbindelse med løbet, kan efterfølgende frit benyttes af arrangørerne, herunder også til markedsføringsformål.
Vi respekterer naturligvis, hvis du efterfølgende ønsker et billede fjernet fra facebook, hjemmeside mm. Henvendelse skal ske til løbsansvarlig.

Generelle regler

  • Der løbes efter reglerne i klub100 Marathon
  • Løbsdage offentliggøres på facebook, klubbens hjemmeside etc.
  • Deltager- og resultatliste findes på hvalsoe-loebeklub.dk/cannonball, hvor tilmelding også skal ske.
  • Der løbes den opmålte strækning (nye ruter kan komme til). Løbet er GPS opmålt til min. 7,07 km plus 1% pr. omgang og dermed i alt 42,195 km plus 1% (marathon) og 21.08 km plus 1% (halvmaraton).
  • Alle deltagere skal løbe samme rute, som er offentliggjort af arrangøren inden start. Ruten må ikke ændres undervejs, medmindre force majeure (fx væltede træer, isdannelse eller trafikuheld) nødvendiggør en ændring umiddelbart inden eller under løbet.
  • Der skal være min. 3 tilmeldte til marathon som har intention om at gennemføre en marathon eller 5 tilmeldte på halvmarathon. Hvis dette ikke er opnået, kan løbet blive aflyst. Andre strækninger kan blive gennemført.
  • Der er ikke mulighed for at starte tidligere end det officielle starttidspunkt.
  • Følgende er gældende:
    a. Løberen er selv ansvarlig for at få målt sin sluttid.
    b. Uret må ikke stoppes undervejs.
    c. Urets autopause-funktion skal være deaktiveret.
  • Alle som løber andre strækninger end marathon og halvmaraton er omfattet af de samme regler.

Minimums antal deltagere
Marathonløb gennemføres kun, såfremt der er min. 3 marathonløbere til start (gælder begge starttider) med intention om at gennemføre, hvorefter løbet tæller officielt til Klub100 statistikken, hvis min. 3 gennemfører.
Halvmarathon gennemføres kun, såfremt der er min. 3 marathonløbere eller 5 halvmarathonløbere til start (gælder begge starttider) med intention om at gennemføre, hvorefter løbet tæller officielt til Klub100 statistikken, hvis min. 3 gennemfører.

Vi glæder os til at se jer i skoven

Nyhedsbrev

Ønsker du at være medlem af Hvalsø Løbeklub (Medlemskab er gratis) eller bare holde dig opdateret med hvad der sker i klubben, så tilmeld dig vort nyhedsbrev.